שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לחברת הניקיון שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

תחילת העבודה

בתכלס' במהלך כל שנת ההתקשרות אתם תמיד מחוייבים אך ורק לשבועיים קבוע.היות והודעה בכל דרך שהיא (SMS/ מייל/ טלפון/פקס וכו') תסיים את ההתקשרות. כך שהרי לכם 'שבועיים ניסיון'

בדרך כלל כן. עם זאת יש לחתום על הסכם פשוט וסטנדרטי (קל מאוד לסיום במידה ותחפצו בעתיד.) טרם נוכל להתחיל בהתקשרות בצורה מסודת

זאת שאלה שבדרך כלל נשאלת ע"י לקוחות המשארים לנו מפתח ומעוניינים להכיר את העובד שיגיע לנקות מחוץ לפעילות.

אז התשובה היא בשמחה:-) נקשר ביניכם, למעשה אנחנו אוהבים לערב את הלקוחות ע"פ רצונם בזהות העובדת וכו'

ניקיון

נצוות לכם עובדת קבועה כך שתדעו תמיד למי לצפות. זה הרבה יותר נוח ונעים וכמובן חוסך את הצורך בהסברים, הנחיות וכדו'

במצב כזה נדאג לכם למחליפה ברמה הראויה שתדאג לכם לניקיון המשרד עד שהמנקה הקבועה תשוב אליכם.

היות ואנחנו מתחייבים לעובדת קבועה, ניתנת לכם האפשרות לוותר על ההחלפה ולבחור בזיכוי כספי באותם ימים בהם המנקה הקבועה חולה. כאמור זה לשיקול דעתכם ונפעל ע"פ רצונכם

בשמחה:) ועל פי רוב נבצע החלפה מיידית לשביעות רצונכם המלאה. 

 

בשמחה! אנחנו מעודדים את העובדים לתת יותר כשמתעורר הצורך זאת בבחינת 'נעשה ונשמע' קודם כל העובדת תדאג לצרככם אח"כ תעדכן אותנו. אנחנו לא מחייבים בתוספת תשלום כשמדובר בחריגות קטנות ולמעשה אפילו אם תבקשו מידי פעם יום ניקיון נוסף, סביר להניח כי תקבלו במתנה:)

תשלום

אתם תקבלו באופן מסודר וקבוע חשבונית חתומה דיגיטלית לכתובת מייל שתבחרו

כן. מהמחיר החודשי אותו אתם משלמים אנחנו מעבירים את מלוא התנאים הסוציאליים המגיעים לעובד. למעשה כל החבויות ויחסי עובד מעביד חלים אך ורק עליינו (מופיע מפורשות בהסכם)

כן. בעת בקשת הצעת מחיר אנחנו מחשבים עלויות לפי ממוצע הימים בהם ננקה בכל חודש ונקבע מחיר חודשי קבוע. היות ואנחנו מגיעים ב100% מהזמנים אז החשבונית תמיד תצא על אותו הסכום (אם חלילה נעדרנו, כמובן שתקבלו זיכוי על כך! בכנות, הסיכויים אפסיים שזה יקרא)

חייגו אליינו 1700-70-70-74

ריכזנו לעייל את השאלות בהם אנחנו נתקלים בתדירות גבוהה. כמובן שישנם שאלות נוספות ואנו תמיד זמינים כדי לענות לך על כל שאלה שמתעוררת טרם ההתקשרות איתנו וכמובן במהלכה.